جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 2256
:: بازدید سال : 18943
:: بازدید کلی : 92641

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال
جمعه 22 مرداد 1400 ساعت 11:49 | بازدید : 723 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

دستگاه هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

با این تکنولوژی فوق مدرن می توان به طور کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز (Focus) نمود، بدون این که هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد شود.

برای درک این مطلب می توان به همان مثال مشهور قدیمی نیز اشاره کرد که نور خورشید توسط یک ذره بین روی یک برگه کاغذ متمرکز می شود. با حرکت دادن ذره بین (عدسی) در جلوی نور خورشید به سمت جلو و عقب، می توانیم انرژی خورشید را در یک نقطه دلخواهی از برگه کاغذ متمرکز کنیمدر هایفو نیز امواج اولتراسوند می تواند با شدت بالا به عمق دلخواه در بدن نفوذ کند و در آن ناحیه متمرکز شود، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافت های موجود در آن مسیر برسد. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای شکل دادن به شکم و طرفین
همانطور که گفته شد ، شکم امروزه به دلیل اهمیت آناتومیکی شکم در زیبایی و تناسب اندام و بسیاری از نقاط مثبت مجسمه در این زمینه بسیار محبوب است. در زیر مزایا و مزایای مجسمه و لبه های شکمی بحث خواهد شد.

  

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.در کشورمان ایران نیز کلینیک ‌های زیبایی از دستگاه ‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌ کنند، اما از بین همه آن ها دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین، ایده ‌آل ‌ترین و پرفروش ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موی زائد موجود در بازار ایران می باشد.

در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ و تأثیر آن بر روی ملانین موجود در پوست، درمان لیزر موهای زائد برای پوست ‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌ پذیر است. این دستگاه برای تمامی تیپ های رنگ پوستی از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً ایمن است.()


تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و موی فرد مشخص می‌ شود و به همین علت ایمنی و تأثیرگذاری درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌ یابد.

 

ویژگی های ورق سنگ ماربل شیت و قیمت ماربل شیت
اگر می خواهید خانه یا محیط خود را به سنگ تبدیل کنید، با سنگ طبیعی خداحافظی کنید. ابتدا گران است و سپس صدا و گرما را مسدود نمی کند، بنابراین شرکت آذران دکور ماده جدیدی به نام ورق های مرمر را معرفی می کند. همواره مورد تاکید بالجیبائی بوده است. متریال ورق ماربل شیت 1 متر 22 سانتی متر و 2 متر 80 سانتی متر. بنابراین حدود 3.5 متر از فضای پروژه را پوشش می دهد.

   

توصیه می شود در مورد مشخصات ورق سنگ ماربل شیت و نظر شما مشتریان گرامی، ویژگی هایی مانند: عایق صدا، عایق، ضد ضربه، ضد باکتری، ضد چربی، ضد رسوب، تنوع رنگ به همراه ابزار همرنگ مشروعیت اقتصادی، ضد آب بودن، ثبات رنگ. از ویژگی های این مدل دیوارپوش سنگی است که با نصب سریع و آسان ادغام می شود و ظاهر سنگی می بخشد.

می توان آن را در هر جایی نصب کرد. همچنین اگر مدارک وزارت بهداشت و سازمان آتش نشانی را دارید می توانید در کلینیک ها و بیمارستان های دولتی و خصوصی نصب کنید که بسیار راحت است. قیمت هر متر مربع از 110 هزار تومان شروع می شود که بستگی به شرایط اقتصادی و پتروشیمی دارد.

ورق ماربل شیت
تمامی پروژه ها نیازمند وجود نوع مناسب دیوارپوش هستند. در حال حاضر رنگ آمیزی دیوارها نتیجه خوبی نمی دهد. در واقع دیوارها جزء لاینفک دکوراسیون داخلی هستند و اصولا طراحان ما در مورد فروش دیوارپوش ورق مرمر نظر خاصی دارند. این مدل دیوارپوش نه تنها زیباست، بلکه تنوع متنوعی نیز دارد، اما کارکردهای متنوعی نیز دارد و همچنان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیوارپوش های ورق ماربل شیت همیشه به ضد خش بودن خود بسیار افتخار می کنند. این مدل دیوارپوش 1.22x2.80 فضایی به طول تقریبی 3.5 متر را پوشش می دهد.ورق ماربل شیت مانند یک سنگ مصنوعی بدون درز و بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

 

 

شاید این اسم زیاد به گوشتان خورده باشد اما اطلاعات کافی از آن نداشته باشید. پاسپورت دومینیکا و تابعیت دومینیکا، نوعی تابعیت و پاسپورت دوم است که مزایای بی­شماری دارد

در حال حاضر بسیاری از ایرانی ها قصد سفر به کانادا جهت تفریح و گردش، دیدار اقوام و آشنایان، تحصیل و یا حتی اقامت در آن جا را دارند. برای این کار به عنوان یک ایرانی باید ویزای کانادا را دریافت کنید

ویزای شینگن به فرد اجازه می‌دهد تا برای مقاصد مختلف وارد کشورهای عضو شینگن شده و به راحتی عبور و مرور نماید

اخذ ویزای آمریکا منوط به داشتن مدرک زبان انگلیسی مانند تافل و یا سایر مدارک نیست

 از جمله تورهای ترکیبی می توان به تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا یا تور سوییس، آلمان، فرانسه، هلند اشاره کرد

افراد معمولا برای دریافت ویزای سوئیس، هدف‌های مختلفی دارند

حال اگر قصد دارید با یک تور به کشورخارجی سفر کنید، ما تور سوئیس را به شما پیشنهاد می­دهیم

روش اقدام برای دریافت ویزای آلمان بسته به هدف شما از سفر به آلمان و متناسب با شرایط شخصی شما میباشد

اگر علاقه مند به مهاجرت هستید و می خواهید تجربه ی مهاجرت به سوئیس را بدست آورید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید

می خواهیم به بررسی شرایط مهاجرت و تحصیل در سوئیس بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

پیشنهاد می شود که برای استفاده از ایام پیش رو انواع تور کیش از شیراز را از دست ندهید

تور تایلند در شرکت های مختلف شامل خدماتی می شود که ممکن است در بعضی موارد با یکدیگر متفاوت باشند

   تور سوئیس

 ماربل شیت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: